Mr de Kok - aankomst: 6/5/2019 Hieronder onze reactie naar De Roompot
Geachte Roompot-medewerk(ster)(er),
Tot nu toe zijn alle Roompot-vakanties voor ons 'n plezier geweest en zullen dat vermoedelijk ook blijven. De afgelopen midweek in Lochem was dat niet!
De medewerkers waren aardig en attent, prima.
Maar..., we kwamen in huis no.733, waar de kou ons bijna tegemoet kwam, het bleek dat de kamertemperatuur 16 graden bedroeg. Vervolgens hebben we de thermostaat ingesteld op 22 graden. De rest van de middag en avond hebben we in de kou doorgebracht, vloerverwarming komt immers langzaam op gang. Te middernacht was de huiskamertemperatuur gestegen naar 18 graden, toen we de slaapkamers opzochten wees de thermostaat nog steeds
18 graden aan. Ondertussen hadden we de thermostaat op 20 graden gezet vanwege de nacht.
De kou was tot daar aan toe, de geluiden van de CV niet!
Eigenlijk maar één geluid, 'n hoog gepiep, doordringend, luid en monotoon, desondanks hebben we redelijk kunnen slapen, de bedden waren prima.
Alhoewel de ketel boven stond was het geluid zelfs beneden in de huiskamer goed hoorbaar, u zult begrijpen dat het in de slaapkamers boven veel harder klonk.
De volgende dag geklaagd over bovenstaande problemen, ondertussen was de huiskamer goed op temperatuur, er werd direct actie ondernomen, de technicus die kwam kijken (en luisteren) zei dat de oplossing lag in het verder opendraaien van alle thermostaatkranen.
Dat leek te werken, echter, in de loop van de dag was het weer een gepiep van jewelste.
De slaapkamers, op de beneden-slaapkamer na, waren ondertussen "oververhit", maar met de ramen open was het redelijk te doen. Weer een melding gemaakt bij de receptie, vrij snel daarna een andere technicus ontvangen die een foto nam van het CV-systeem. Geen oplossing, het leek echter, indien de temperatuur op hetzelfde niveau bleef, dat het piepen minder 'aanwezig' was.
Al met al een uitermate storende factor. Dit hebben wij niet eerder meegemaakt.
We begrijpen dat het gepiep moeilijk te verhelpen valt, maar 'n tevoren niet verhuurd huis 's morgens vroeg alvast op 20 graden zetten kan waarschijnlijk geen probleem zijn.
Wij zullen in ieder geval dit huis daarom ook niet meer huren.
Behalve wat kleine tekortkomingen waren er nog wat problemen, waar we minder zwaar aan tilden en die meer met de bouw en de inrichting te maken hebben
- Hotelschakelaars in het halletje beneden waren niet goed aangesloten.
- Geen hangkasten op de 2e verdieping
- Deuren op de 2e verdieping schampten tegen de deurklinken van andere deuren.
- Bijna geen afschot bij de douches, waardoor de douche-ruimte makkelijk onderloopt.
- Slechts één douchetrekker i.p.v. twee. (wel een raamtrekker)
Mvg,
J.L.S. de Kok
Huis no.733
reservering 90119000069
|
Ebbinge - aankomst: 27/8/2021 Enkele opmerkingen betreffende huisje 724: We hebben gemist eenvoudige keukenapparatuur zoals een mixer en broodrooster. De badcel op de begane grond mist een douchegordijn en een planchette voor de toiletspullen en haakjes om handdoeken e.d. op te hangen.
|
Mr Eimers - aankomst: 30/4/2021 Het huisje op zich is best aardig maar het was heel slecht schoongemaakt. Dat maakt je aankomst toch wat minder.
Nu, na een nachtje slapen, kritisch het huisje bekeken, kan ik alleen maar oordelen dat een keer een grote schoonmaak niet misplaatst is.
Een van de dekbedden was smerig.
Dat hoeft toch niet. Schijnbaar is er geen controle.
De receptie bood aan om nogmaals de schoonmaak te sturen. Maar dat was nadat wij zelf de boel al een beetje op orde hadden gebracht.
Ook werd er excuses aangeboden.
Ligging een dikke oké
|
Rene - aankomst: 6/8/2020 Liefdevol ingericht huis, kom aan en voel me goed, graag weer,
|
Ms Krul - aankomst: 13/11/2020 Het plekje waar wij verbleven, heel slechte (geen) verlichting langs het pad. Verder een redelijk verblijf.
|
Vinkestein - aankomst: 21/9/2020 Het huis lag heel mooi en veel privacy.
Wij hebben genoten.
|
Rozeboom - aankomst: 24/8/2020 Bedlinnen niet besteld, moest wel voor betaald worden. Huisje was ronduit smerig. Plint van de keuken lag los op de vloer, bedlampjes boven en beneden waren kapot en branden niet. Douchen beneden was onmogelijk, water liep zo de slaapkamer in dus alles wat op de grond stond was kleddernat. Eindschoonmaak ?110. schandalig
|
Rene - aankomst: 8/6/2020 Liefdevol ingericht huis, kom aan en voel me goed, graag weer,
|
Ms Hennig - aankomst: 27/12/2019 Mooie schone plek om te verblijven. Park oke. Het zwembad is erg koud
|
Ms van Wordragen - aankomst: 20/12/2019 Met in ons gezelschap een kind en een hond was het voor ons een perfect park; je kon zo met de hond het bos in lopen voor een heerlijke wandeling en voor onze kleinzoon was de binnenspeeltuin en het zwembad ideaal aangezien het slecht weer was.
Het huisje was knus en had heerlijke bedden en een complete inventaris in de keuken..
Wat vervelend was, was dat de mat steeds weg schoof als je de buitendeur open deed waardoor het in de hele hal heel snel vies werd.
Als verbeterpuntjes zou ik willen noemen; een handdoek-en theedoekhaakje in de keuken en in de (ruime) badkamer een kastje waar je iets op of in kunt doen. Nu was er niets, zelfs geen planchet boven de wastafel.
|
Ms le Granse - aankomst: 26/8/2019 accomodatie was ok en het park rustig.
|
Mr Dil - aankomst: 26/8/2019 Veel eenden, en eendenveertjes;
Sloot voor de tuin levert risico voor kleine kinderen;
Een grote container voor groenafval ontsierde het uitzicht;
|
Ms Te Vrede - aankomst: 29/7/2019 Mooie omgeving! Prima huis hond en kinderen hebben het ook heerlijk gehad!
|
Mr Heemskerk - aankomst: 28/6/2019 Prachtige omgeving en mooi huisje.
Goede bedden. Alleen douchen bij slaapkamer was vervelend.
Tijdens douchen moest je water met trekker weg halen anders stond de slaapkamer blank. Tegel vloer loopt niet goed af naar afvoer
|
Mr vanmassenhove - aankomst: 17/5/2019 Aankomst vlot verlopen
Accommodatie goed maar een paar minpunten te weinig bergruimte en kapstokken, geen micro-golf
|
Ms Zwart - aankomst: 5/4/2019 de omgeving is prachtig het park was rustig (buiten het seizoen). de medewerkers aan de receptie zijn zeer vriendelijk en de klussendienst was snel ter plaatse voor advies.
|
Mr De Boer - aankomst: 15/3/2019 Aankomst keurig en duidelijke informatie.
|
Mr van der Graaf - aankomst: 1/3/2019 Aankomst goed geregeld indien je tijdens openingsburen receptie komt.
Buiten deze tijden vorig jaar een groot drama
|
Mr Bouwmeester - aankomst: 5/11/2018 Goede ontvangst en verdere afwikkeling
|
Ms ten Caat - Tolj - aankomst: 2/11/2018 Het vakantiehuis zag er keurig uit. Vrij nieuw en dat geeft een fijne gevoel. Wel miste de gezelligheid zoals een kussentje op de bank het deed nu vrij kil aan.
Het is een mooi verzorgd park. Mooie onderhouden faciliteiten zoals een zwembad, indoor speeltuin en buiten speeltuin.
De service vanuit het park vond ik ronduit slecht. Bij aankomst krijg je een envelop in je handen gedrukt met de boodschap dat alle informatie en de huissleutel erin zitten. De handdoekenpakketten waren niet aanwezig en bij navraag bij de receptie werd doodleuk gezegd oja als je boekt bij Bellvilla dan geven ze dat niet aan ons door...... Ook deed de vloerverwarming het niet en het werd opgelost door een straalkachel te brengen en te zeggen dat het 5 dagen duurt voordat vloerverwarming warm wordt. Grootste flauwekul natuurlijk. Het is uiteindelijk gecompenseerd doordat we gratis 2 uur langer mochten blijven maar alleen toen we er zelf om vroegen.
We hebben een leuk weekend gehad en geen negatieve energie gegeven aan de service maar jammer is het wel.
|
Mr Redeman - aankomst: 10/9/2018 Park netjes en ziet er goed verzorgd uit, 6persoons Accommodatie was ok voor 3 volwassen +hond, en bij meer dan 4 volwassen??? Interieur niet onze smaak, de tv bank was heerlijk, maar het bedienen van lichten en verwarming via bedieningspaneel zeer onduidelijk.
|
Mr Katwijk van - aankomst: 10/9/2018 De omgeving is erg mooi en de bevolking is erg vriendelijk.
De accommodatie was goed, maar verdient meer aandacht wat betreft de schoonmaak.
|
Mr Meinten - aankomst: 31/8/2018 Aankomst was goed.
Accommodatie was wel goed
Alleen schoonmaak was wat minder. Vloeren ramen.
Omgeving was mooi.
|
Ms Robbeson-Gijzen - aankomst: 10/8/2018 Vriendelijk ontvangen en snel geholpen
|
Mr Reus - aankomst: 23/7/2018 Aankomst was prima en de accommodatie goed. Omgeving vinden wij persoonlijk fantastisch
|
Ms Maatman - aankomst: 20/7/2018 Prachtige accommodatie, niets op aan te merken!!
Het enige minpuntje kwam door de aanhoudende hitte, het recreatiemeer werd geteisterd door blauwalg, gelukkig waren er genoeg zwembaden in de buurt.
|
Mr Dorst - aankomst: 18/5/2018 De aankomst bij de receptie was vrij zakelijk, maar gewoon goed. Het huis voldeed aan onze verwachtingen en de omgeving was voor ons gezien uitstekend. Wij fietsen graag, af en toe terrasje en in deze streek was dit geweldig.
|
Ms Steenbergen - aankomst: 2/3/2018 Doordat jullie accomodatie Boekhorst hadden doorgegeven aan het resort Achterhoek, kwamen we niet in accomodatie Bronckhorst terecht . Bij het inchecken werd gezegd dat er een waterleiding was geknapt door de vorst en we een upgrade hadden gekregen naar een andere accomodatie, dit was een chalet met twee slaapkamers en een badkamer. Wij vroegen ons dus wel af wat de staat van Bronckhorst was, als dit een upgrade was. Verder was er ontzettend veel,lawaai van de ONK motocross voor zijspan en quads, zowel de zaterdag als de zondag hebben we in motor lawaai gezeten, ontzettend irritant. Er moest iemand van de technische dienst komen om uit te leggen hoe de tv werkte. Deze man is een half uur bezig geweest om dat uit te zoeken! Door de strenge vorst van zaterdag had het chalet moeite om op 21graden te verwarmen. Het duurde een paar uur om het chalet van 15 naar 21 graden te krijgen. De beoordeling die ik verder ga invullen is niet voor Bronckhorst maar voor chalet 168.
|